svētdiena, 2016. gada 18. septembris

Divpadsmit kvadrātu jaka

Divpadsmit uzadītie kvadrāti šajās brīvdienās pārvērtušies vienā jakā, nu... ļoti sarežģīti nofotografējamā jakā.... un es ceru, ka šī bilde nešķiet mazliet divdomīga, ha, ha... Košs galarezultāts, šovakar vēl šalli nevajadzēja, bet rīts solās būt vēss, rudens... Aizmugures kakla trijstūris dod slīpu plecu daļu, valnīšraksta piedurknes aktuāli pieguļošas, meita novērtēja, ka šis garās jakas siluets mani vizuāli slaidinot, tātad, kopumā esmu apmierināta arī ar iznākumu, bet kvadrātu adīšanas process visas vasaras garumā bija tik aizraujošs!


Sestdienas rīta pusē sameklēju papildus kabeli un savienotāju, jo priekšpuses valnīša apdares maliņai kopumā vairāk kā pieci simti valdziņu. Kvadrātus savienoju nedēļas gaitā, satamborējot no virspuses, man ļoti patīk tās reljefās vīles. Saskaitīju galiņus - 82, nav jau tik daudz, vai ne?





Visu sestdienas brīvo laiku veltīju apdares maliņas adīšanai, vajadzēja 9 supergaras kārtas uzadīt.


Un svētdien vajadzēja pabeigt otru tik garlaicīgo piedurkni adīt, ļoti neinteresanta tāda vienkārša adīšana, un vēl tumši brūnā krāsā..., piemēru ik pa dažām kartām... nu vēl mazliet, un vēl mazliet vajag... kad beidzot būs gatavs? Pat suņukam mana nodarbošanās šķita pārāk garlaicīga...


Piedurknes vispirms sašuvu trubiņās un tad pietamborēju pa apli pie gatavās stāva daļas, smukā reljefā vīle tuvāk:


Aizdarei pogas neplānoju, man ir iepaticies nēsāt trikotāžas jakas vaļējas, tad nav karsti, ātri ejot, un arī transportā ērtāk. Gatavo kvadrātu izvietojumu speciāli neplānoju, jo vairāk tos bīdīju un mainīju vietām pirms savienošanas, jo dziļāk purvā... nu nekādi nevarēju rast ideālo izvietojumu, tādēļ vienkārši ņēmu no kaudzītes pa vienam un satamborēju kopā, sanāca šādi, šoreiz mugurdaļai vairāk sarkanās krāsas...


 
 
Tagad īstais laiks zeķēm, rudens... atveru savu zeķu atvilkni, tā gandrīz tukša...  jāada atkal!
Lai jauka nākamā nedēļa!

5 komentāri:

Hela teica...

Kvadrāti, kvadrāti un beigās, re, kāds skaistums! No tevis esmu aizņēmusies uzdrīkstēšanos savienot daudz spilgtu krāsu! Tev tas izdodas lieliski, mani piebremzē prātīgums, bet es cenšos. )))

ceita teica...

Paldies! Nu lūk, jaka šodien arī mugurā, testēju pa īstam... šķiet, ka prasās to garo šauro apdares maliņu uzadīt krietni platāku. Bet varbūt to noārdīt un pieadīt citā musturā, blīvākā. Neviļus nāk prātā mana jaka ar sarkano kidmohēras apdari, gandrīz kā šaura šalle pieadīta. Padomāšu par to, jo jaka no tik labas dzijas nav domāta vienai sezonai, bet ilgākam laikam,nu... kamēr apnīk, vai ne?

santa teica...

Pasakaina jaka. Paldies par krāsām. :) Viemmēr gaidu jaunumus.

ceita teica...

Paldies! Jaka tiešām lieliska šādam agram rudenim, nēsāju un priecājos par to, ka silti un skaisti... jaunumi būs, šonedēļ esmu zeķēs līdz ausīm, iedvesmojos, adu un šķiroju zeķu dziju krājumus.

Teiwaz teica...

Przepiękne kolory i sweter,
aż się chce zrobić podobny:))
Pozdrawiam,
Krystyna:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...