otrdiena, 2016. gada 29. marts

Tik saulaini!

Man arī ir tikusi Lieldienu zaķa dāvaniņa!
Projekta krustduriens.lv/lieldienas-2016 ietvaros.
Ļoti saulaina dāvana, man ļoti, ļoti patīk!
Un vislielākā dāvana bija atkalredzēšanās prieks ar Agnese! Un viņas burvīgajām saulītēm! Paldies Tev, mīļā!


Un mēs, rokdarbnieces, esam uz viena viļņa! Rīta pusē pirms brīnišķīgās tikšanās es no kastes neviļus esmu izvēlējusies tieši šādas krāsas kamolīšus, no kuriem tad uztapa mans kārtējais sedziņas motīvs, tagad tik pamanīju, ka domās esmu uzminējusi dāvanas krāsas, forša sajūta!


Un grāmatzīmes otra pusīte, cik pavasarīgi!


Lai saulains garastāvoklis!

2 komentāri:

Anna teica...

Lovely !
Anna

RitaGri teica...

Skatos un priecājos par apmaiņas projekta dāvaniņām. Gandrīz jau nožēloju, ka neiesaistījos. Bet apzinājos reālo situāciju ar laika limitu.
Bet ar krāsām tu tiešām jau noskaņojies gaidāmajai dāvaniņai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...