piektdiena, 2014. gada 13. jūnijs

Puse no kvadrāta

Tamborēt var visur, ja vien tamboris ir līdzi somā un tamborraksts galvā. Ieraudzīju veikalā vilinošas ficītes - košas krāsas, cena draudzīga, liela metrāža (Crochet Alize Forever Batik, mercerized effect, 100% Microfiber Acrylic, 50g, 300m). Pamēģināju tamborēt (tamboradata Nr. 1,75), sāku ar pašu vienkāršāko vecmāmiņas kvadrāta musturu, kaut gan sirds ilgojās pēc kāda sarežģītāka tamborraksta, tomēr raibās krāsas prasa vienkāršāku pieeju. Esmu patīkami pārsteigta par sintētiskās dzijas vēso zīdaino efektu, ļoti patīkama sajūta uz tausti, brīnišķīga sajūta tamborēt, lai gan pavediens ir ļoti slidens, atliek vien noslīdēt cilpiņai no tamboradatas āķa un mazliet aizķert ar roku aiz dzijas pavediena, tā vesels bars stabiņu izirst. Nedēļas laikā brīvajos brīžos pēc darba esmu uztamborējusi prāvu gabalu. Iesāku pagalmā uz soliņa, tamborēju atpūtas laikā pie Juglas ezera, pusdienlaikā pie Daugavas, vakaros uz soliņa bērnu rotaļlaukumā, vēlākā vakarā pie tv, aizvakar Čilipicā, rītdien ... tad jau redzēs, kurp mūsu ceļš rīt vedīs. Uzzīmēju arī raksta shēmu un padalīšos, lai tālu nav jāmeklē.








Jaukas brīvdienas!

5 komentāri:

Jucus teica...

Wow, Ceita, it's wonderful! I saved the pattern, thanks!

Anonīms teica...

koši skaisti! Tev sanāk ļoti gludas sānu maliņas (man parasti kāds vilnītis iemetas). Kas tas galā plānots būt?

santa teica...

Burvīgi :)
Es tieši šonedēļ nenocietos un nopirku vienu Alize DIVA Batik design. Tā pati mikrofibra un tik feina pēc taustes ka nu pasūtīju vairāk lai sanāk džemperītis.
Kas tur taps?

Alise teica...

tavi roku darinājumi un blogs ir viena kolosāla krāsu eksplozija!

man domāt, top vasaras lakats, taču iespējams, es kļūdos...

ceita teica...

Paldies!
Alise, Tu nekļūdies, es mīlu valkāt lakatus.
Esmu iztamborējusi vien trīs ficītes, pagaidām, bet gribu vēl mazliet lielāku izmērā, tādēļ galarezultāts visticamāk gaidāms nedēļas beigās.
Nopirku šonedēļ vēl mazliet šo dziju, ļoti iepatikās cita košo krāsu kombinācija.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...