sestdiena, 2012. gada 9. jūnijs

Adīt ... publiski


Šodien- vispasaules publiskās adīšanas diena. Es bieži adu (tamborēju, krustiņoju) publiski, visbiežāk  pie kāda rotaļlaukuma, šogad pavisam viegli nodoties patīkamajai nodarbei, jo manējie trīs krietni paaugušies, nav jāstaigā līdzi, kādu kājās stutējot. Esmu vajadzīga vien, lai iedotu kārtējo latiņu priekš saldējuma tuvējā veikalā. Bet šis rīts iesākās ļoti daudzsološi.


Vakar biju tik ļoti nogurusi pēc stresa pilnās darba nedēļas, nolūzu ap septiņiem vakarā un tā nogulēju līdz rītam. Piecēlos sešos un lepnā vientulībā adīju līdz astoņiem, tad lēnām sestdiena iegāja ierastajā ritmā, brokastis visiem un tūlīt, ar trīs un vairāk ēdieniem, un skat, pulkstenis jau desmit. Sāku kalt plānus brīvdienai līdz vīra paziņojumam, es braucu uz servisu, būšu vēlu...!? Opā, Tu jau visu nedēļu pa servisu līdz melnai naktij, nekā, es ceļos un braucu adīt, publiski adīt uz Doma laukumu.
Piebiedrojos www.labiski.lv meitenēm, jauki adījām āra kafejnīcā, laiks saulains, re, cik fantastisks skats no manas vietiņas pie galdiņa, bildē fiksēts- es adu, noraucu pēdējo kārtu savam pavasarim (lakatam).


Ļooooti gara pēdējā kārta, valdziņu skaits virs 1500, ārprātīgi gara kārta, publiski uzadu vien nepilnu puskārtu, tātad skaisto rododendru fons vēl negatavajam lakatam šoreiz izpaliek.


Diena ir fantastiski silta un saulaina, beidzot arī mums vasarīgs noskaņojums, vēlāk paēduši visi mājās pusdienas nolemjam aizlaist līdz Mežaparkam, pa ceļam pie blakus pagalma mežrozīšu krūmiem top mana gatavā lakata bildītes, saulē bildes diezgan gaišas sanāk, bet es pabeidzu šodien to pēdējo garo kārtu. Gatavs! Palaist pa vējam pavasari, sveika vasara! Lakats milzīgs, liels, silts, iemēģināju jau vakarā no Mežaparka uz māju dodoties bija vēsi, bet ietinos lakatā un nenosalu.



Tamborēju publiski, Mežaparkā rotaļu pilsētiņā uz soliņa, joprojām savējiem esmu vajadzīga vien, lai izsniegtu kārtējo naudiņu superdārgajam uz vietas nopērkamajam saldējumam.  Publikas gan šoreiz noteikti vairāk nekā Doma laukumā, uztamborēju tikai divas puķītes, jo bija jākustās, lai nekļūtu vietējiem odiem par barību.


Noguruši un laimīgi, saulei rietot ierodamies mājās, mans gaiši zilais lakats uz rietošās saules fona. Tik izdevusies šodiena, esmu patiesi laimīga.


Laimīgu un saulainu rītdienu!

12 comments:

Inese teica...

ku feina diena :))) un lakas brīnumskaists!

Anonīms teica...

skaista diena Tev bijusi un skaists lakats uztapis. Tas gaišais volāns apkārt ir kā putukrējums uz zemenēm :) un puķītes jaukas!

Alise teica...

Olit! Man dikti patīk krāsas jaunajam lakatam. It īpaši visu atsvaidzina tirkīzā silkmohēra. Es jau briestu tādam lakatam ar :-) Notevis ir vērts špikot... (laikam jau esmu tev to teikusi:-))

ceita teica...

Paldies par jaukajiem komentāriem! Iepriekšējais rudenī tapušais lielais ķirškrāsas lakats ir mans mīļākais apģērba gabals, it sevišķi darbā tīk tajā ietīties. Nešaubos, ka arī šis jaunais lakats kalpos tik pat uzticami un būs ikdienā iemīļots apģērbs. Esmu gandarīta, ka izdevās vienu iesākto darbu pabeigt.
Diena bija fantastiska, bet kā jau mēdz būt dzīvē, tad augšā, tad atkal lejā, nākamā diena izvērtās pavisam citāda, tagad man mājās slimnieks ar lauztu kāju ģipsī.

Iveta teica...

Vienmēr skatos un priecājos par jūsu skaistajiem lakatiem.Ļoti vēlos arī uzadīt kādu lakatu, tikai nevaru sameklēt nevienu paraugu vai pamācību kā tikt pie tāda lakata.Varbūt jūs padalīsieties kur var sameklēt paraugus.

Elīna teica...

Skaistulis tas! Kamēr bija uz adatām tu zem dzeltenā jumta nevarēja īsti saprast, kāda tam ir forma. Bet strīpas tiešām pavasarīgas!
Sēdēju pa labi blakus :), jau pie nākamā galdiņa.

ceita teica...

Paldies par jaukajiem komentāriem!
Iveta! Es speciāli paraugus nemeklēju, pat nezinu, kurā vietā tos jāmeklē, varbūt pajautā kādā rokdarbu forumā. Šī lakata musturs ir no Verenas, bet dziju un krāsu mikslis ir mana fantāzija. Es bieži klejoju blogu pasaulē, no bloga uz blogu, smeļos idejas, iegaumēju linkus uz aprakstiem, ja kāds modelis mani uzrunā. Regulāri pērku arī Narvesen žurnālus, man patīk pašķirstīt un pasapņot, ja man būtu daudz brīvā laika, ko tik es uzadītu, uztamborētu, sakrustiņotu.

Elīna!
Es jau teicu tusiņā, ka pēdējā lakata kārta ir kā saldais ēdiens, jo tikai noraucot to no adatām, var redzēt patieso rezultātu. Paldies par atzinīgo vērtējumu!

Iveta teica...

Man radās vel kāds jautājums-lakatu sāk adīt no apakšējā stūra pieaudzējot valdziņus vai savādāk?Es nu jau kādus trīs gadus atpakaļ uzadīju lakatu,bet no aukšas uz leju saadot valdziņus veidojot stūrīti.Manam lakatam tāda skaista vīle pa lakata centru nebija.

Binga (citviet arī BIG) teica...

:) Nu, re! Tagad zinu, kā izskaties dzīvē, jo virtuāli jau pasen vēroju Tavu darbošanos. Es, Binga, sēdēju divus galdiņus tālāk, tai pašā pusē un mēģināju adīt ceriņkrāsas šalleti.

Iveta, ja lasi krieviski, tad lakatu aprakstus vari atrast http://club.osinka.ru/topic-57622 un http://club.osinka.ru/topic-120336

Dawn teica...

Everything is extremely gorgeous!

ceita teica...

Iveta!
Šo lakatu es sāku no augšējas malas vidus daļas, uzmetot trīs valdziņus un tad viemērīgi pieaudzējot līdz sasniegts sekojošs ritms- visa lakata adīšanas laikā pieaudzēju turpejošās kārtās pa vienam valdziņam aiz pirmajiem trijiem valdziņiem, tad pirms un pēc vidusvaldziņa un adatas beigās pirms pēdējiem trijiem valdziņiem. Atpakaļkārtu adīju bez pieaudzēšanas. Patiesībā process ir diezgan garlaicīgs, bet man tīri raiti adījās pie tv.

BIG(Binga)! Prieks bija tusēties klātienē! Es labprāt biežāk piebiedrotos, bet bērni vēl mazi un tādēļ nesanāk, jāvadā uz pulciņiem un no un uz skolu, b/d utt.
Paldies par linkiem! Es arī papētīšu.

Iveta teica...

Cieta, Binga, liels paldies jūms par pretīmnakšanu.
P.S. adīt sāku nesen un tīri labi patīk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...