otrdiena, 2011. gada 5. jūlijs

Krāsu prieks

Solījums, kuru līdz šim neizpildīju. Šodien mani svari tika pie jaunām baterijām, jo  noteikti bija jānosver ķirši ievārījumam. Es tūlīt atcerējos par segu, kuru uztamborēju, bet toreiz nenosvēru.
Lūk, rezultāts- manas tamborsegas svars ir   3,5 kg.

Smaga, bet tik koša. Priecājos par spilgtajām krāsām, bet mazliet uztraucos par to brīdi, kad vajadzēs segu mazgāt, slapja tā būs vēl smagāka... un žūs arī ilgi, tādēļ cenšos patreiz  lietot saudzīgi. Varbūt uztamborēt vēl kaut ko tikpat košu, spilgtu un krāsainu, bet gaisīgāku, ar lielākiem caurumiem, svarā vieglāku. Tādā gadījumā arī tapšanas process būs ātrāks. Ļoti aizraujošs bija kvadrātiņu tamborēšanas process, bet to kopā sašūšana bija briesmīga. Šovasar man nepavisam  nekrustiņojas, bet ir milzīga vēlme tamborēt. Gaidiet drīzumā kādu jaunu tamborprocesu!



Vakaros turpinu adīt, ar lielu prieku kārtoju adījumā krāsas. Šajā uzadītajā gabalā izmantotas jau ir visas krāsas no visiem kamoliņiem. Dzija ir raiba, bet krāsu pārejas ir jāizveido plūstošākas, efektdziju (sliedi) ieadu neritmiskās svītrās, pie tam ar aprēķinu, lai viena no kārtām būtu tā, kurai labajā pusē būs kreiliskie valdziņi. Man patīk šis krāsu salikums. Man tik ļoti patīk adīt košas un krāsainas lietas!

5 komentāri:

RitaGri teica...

Oho, laikam beidzot varēšu uzrakstīt kādu komentāru.
Krāsu gamma tavam tagadējam darbam ir tik skaista. Saprotu tavu adīšanas prieku. Savukārt es šonedēļ gan šuvu un pabeidzu, gan adu lielu vienu lielu darbu, kas bija jau iesākts pasen. Lai tev prieks adīt! Un jauka atkalredzēšanās ar tavu lielo darbu - segu.

dace teica...

:D tu par to košumu tā feini pateici it kā kāds vēl nebūtu pamanījis ;)

Alise teica...

man ari nekrustinojas, toties vienlaicigi top vairaki lielaki un mazaki aditi/tamboreti kokvilnas pojekti. esmu kokvilnas fane. skatos, ka tu iecieniji jaunu Alize batikotu dziju. Man tada ari ir ipirkta!
p.s. nesaprotu, ka tev izdodas uztaisit tik smuku blogu. Man par maz pacietibas saprast, ka tas jadara. Bus jaiet pie tevis iskursos :-)

ceita teica...

Paldies par komentāriem! Tagad es arī varu komentēt.
Rita! Lai izdodas tikt pie iecerētā rezultāta!
Alise! Kokvilnai šosezon veikalos krāsu izvēle bagātīga.
Par blogu- paldies par jauko vērtējumu! Tas ir eksperimentu rezultāts.

Laila teica...

Tavs blogs iedvesmo un priecē sirdi ar košajām,dzīvespriecīgajām krāsām.Enerģijas lādiņš visai dienai.!
Paldies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...